Cu siguranță ai întâlnit-o în mediul online, și sigur vrei să știi mai multe despre ea.
Andreea Corb are 21 de ani, a copilărit la Oradea, orașul său natal, până la 19 ani când s-a mutat singură la Cluj-Napoca pentru facultate și pentru a avea mai multe oportunități în mediul online. Provine dintr-o familie de mâncăcioși cărora le place tare mult să gătească, așa că această pasiune a venit destul de natural pentru ea. A început să posteze rețete simple pe Instagram prin 2017-2018, dar s-a oprit deoarece i se părea super greu să editeze atât de mult. Însă, în 2020 a reînceput să posteze, dar pe Tiktok, iar de atunci lucrurile au escaladat foarte mult si au evoluat într-un mod care a surprins-o și pe ea.
eCuisine: Ai avut mereu conținut culinar pe TikTok sau te-ai orientat pe parcurs? Ce fel de conținut predomină în prezent și ce alte subiecte tratezi?
De la început am vrut să postez conținut de cooking/ food și în timp am început să postez apoi mai multe părți din viața mea, inclusiv mici „daily vlogs”. Mometan eu mă focusez tot pe zona de food, dar anul acesta mi-am propus să mă ocup mai mult de mine așa că postez si multe antrenamente de la sala, mici rutine de skincare, haul-uri de cumpărături… fie ele de alimente sau de haine.
eCuisine: De unde pasiunea ta pentru bucătărie? Ai o pregătire în acest sens?
Pasiunea mea a pornit de acasa, unde 90% din membrii familiei mele sunt gurmanzi și amatori în bucătărie. Mă fascinau emisiunile de gătit de la televizor cum ar fi: MasterChef, Chefi la cuțite, plus multe altele de pe Paprika Tv. Nu am o pregătire în acest domeniu, dar am lucrat timp de două veri ca ajutor bucătar, iar momentan particip la diferite Masterclass-uri pentru a învăța cât mai multe.
eCuisine: Cum este publicul tău – majoritar tânăr, sau te urmăresc și gospodinele?
Publicul meu este majoritar tânăr, însă am observat că de-a lungul timpului au început să mă urmărească și gospodinele. Comunitatea mea este mereu în expansiune așa ca dacă ne citesc aici le aștept la mine pe Tik Tok.
eCuisine: Care crezi că este secretul succesului tău pe TikTok?
Secretul meu cred că este pasiunea și ambiția de a învață cât mai multe lucruri, de a dezvolta cât mai multe proiecte și până la urmă de a face ceea ce îmi place, adica orice include mâncarea și acest domeniu. Nu cred ca e un secret anume al Tik Tok-ului ci mai degrabă al fiecărui creator de conținut în parte.
eCuisine: De unde te inspiri pentru rețetele pe care le promovezi? Ai chef-i favoriti sau influenceri culinari pe care-i urmărești?
Mă inspir foarte mult din mediul online, fie de la diferiți chefi internaționali pe care îi urmăresc, fie trenduri pe care le văd tot la fel, în mediul online. Bineînțeles, sunt foarte multi influenceri fie amatori, fie profesioniști pe care îi urmăresc și îmi sunt tare dragi, dar majoritatea sunt din afara României.
eCuisine: Care este clipul care ți-a adus cele mai multe vizualizări? Dacă e o rețetă, te rog să ne-o dai și nouă.
Cele mai multe vizualizări cred că le-a adunat clipul în care prezentam o bucătărie Smart, bucătăria Prăjiturelei, este și ea influencer pe zona de food/cooking. Iar când vine vorba de rețete, niște cartofi ca la faimosul lanț de fast food din America, In n’ out.
eCuisine: Cum gestionezi partea mai urâtă a online-ului: comentariile răutăcioase sau negative?
Mă bucur să spun că nu am avut foarte mult hate de-a lungul timpului, dar în general oricum prefer să nu mă implic în a răspunde sau a da curs comentariilor urâte.
eCuisine: Ai fost la vreunul dintre cooking-show-urile TV?
Încă nu am participat la o emisiune de gătit, am avut câteva tentative doar, dar momentan vreau să mă focusez pe mine și pe a învăța cât mai multe și poate pe viitor da, am să particip.
eCuisine: Între timp, ai devenit antreprenoare, mica ta afacere Snacky.ro a ajuns peste în țări din Europa și peste ocean; cum ți-a venit ideea și unde fabrici bunătățile din cutie?
Ideea a venit foarte natural, anul trecut am început să călătoresc super mult și am observat interesul și curiozitatea oamenilor de a vedea ce mănânc când sunt plecată. Momentan afacerea este pe pauză pentru ca vreau să mă ocup 100% de ea, iar anul trecut a fost foarte aglomerat și nu mi-a permis programul să îi dedic îndeajuns timp. Insa anul acesta sper să reușesc! Toate lansările pe care le-am făcut au fost un adevarat succes, am avut sold out în 1-2 zile, iar cumpărătorii noștri au fost foarte mulțumiți!